Grąžinimo sąlygos

Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturioliką) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, užpildant ir atsiunčiant Pardavėjui prekių grąžinimo formą. Šią formą galite atsisiųsti čia: Grąžinimo forma (išsirinkti norimą formatą).

Prekių grąžinimo formą būtina užpildyti ir iš tikro pasirašyti, formoje privalu nurodyti tikrus ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos pretenzijos nepriimamos.

Prekių grąžinimo formą būtina tinkamai atsiųsti klientų aptarnavimo el. paštu info@glury.lt ir sulaukti kol aptarnavimo specialistai susisieks (iki 2 d.d.). Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Prekių grąžinimas“ ir savo užsakymo numerį, pvz.: Prekių grąžinimas 1234. Užsakymo numeris pateikiamas sąskaitoje, bei su užsakymu susijusiuose el. laiškuose, trumposiose žinutėse.

Pinigai į banko sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos.

Nekokybiškų prekių grąžinimas ir/ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo lėšomis. Grąžinamas prekes parsiveža glury.lt užsakomas kurjeris. Grąžintų prekių būklė patikrinama garantinio aptarnavimo serviso, jei grąžinamos prekės yra kokybiškos iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas standartinis prekių vežimo Lietuvoje mokestis (3 Eur ).

Užsakius garantinį aptarnavimą, glury.lt užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu. Klientui nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti ant pakuočių, sekti. Dėl papildomų išlygų ar nesklandumų glury.lt vadybininkai asmeniškai susisiekia su klientu.

Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes glury.lt atsakomybės neprisiima.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos Apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 10 darbo dienų grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
 

Glury.lt vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Naujienlaiškio prenumerata
Rašyti
Skambinti